M-am întors pentru că este mai bine acasă

| |



Mădălina Corina Diaconu, freelancer şi preşedinte al Clubului Presei Transatlantice, a trăit 11 ani la Washington, între 1999 şi 2010.
În prezent vrea să se restabilească în România, pentru că este mai bine acasă. Am întrebat-o dacă s-a readaptat. Răspunsul: Eu am plecat la 28 de ani. Eram deja format ca om. Acum am revenit acasă. La ce să mă readaptez? La mămăligă şi sarmale?

S-a născut şi a crescut în Bucureşti, a absolvit Facultatea de Arte Plastice Nicolae Grigorescu. Cu lucrările de pictură realizate pentru şcoală a baricadat, în decembrie 89, ferestrele apartamentului în care locuia– apartament situat foarte aproape de punctul cel mai fierbinte al Revoluţiei.
După terminarea facultăţii s-a angajat la Ambasada Statelor Unite. În 1999 a trecut Atlanticul, unde a început colaborarea cu diferite agenţii de presă şi ziare româneşti atât din SUA cât şi din România.
Anii petrecuţi la Washington m-au încurajat să scriu, să fac jurnalism şi fotojurnalism. Dacă aş fi rămas în România probabil aş fi fost şi astăzi un simplu funcţionar al Ambasadei SUA la Bucureşti. Dar nu aş fi fost eu. Aş fi fost un om într-un post călduţ, nu aş fi făcut ceea ce îmi place cu adevărat.






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

.