9 ani de America. Destul?

| |

Maria Andriescu (n. 1975) a crescut citind în paralel poveşti pentru copii şi pentru oameni mari. În prezent le scrie ea, în diverse variante, iar propria poveste ne-a dezvăluit-o la Radio România Cultural.

În 1996 a plecat în America, unde a stat 9 ani. Din motive personale, a fost nevoită să se întoarcă în România. În prezent locuieşte cu mama sa la Piteşti, scrie cărţi şi scenarii pentru filme de televiziune. A publicat cu pseudonimul Maria Ellis două volume: Carte de colorat pentru orbi, un roman apărut în 2007 la Humanitas şi Niciodată vreodată destul, o carte pentru copii publicată în 2008 de Editura Minerva.

Când m-am întors acasă, Piteştiul mi s-a părut foarte străin, am avut senzaţia că intru într-un muzeu, un muzeu al trecutului meu, senzaţie pe care o mai am şi acum. Încă nu am reuşit să mă reaclimatizez. Am sentimentul că e o lume în care nu-mi găsesc foarte bine locul. Adresa la care poate fi contactată: maria_ellis_06@yahoo.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

.