"Istoric, Piaţa a fost necesară"

| |

22 aprilie 1990.

Se deschidea "oficial" balconul Universităţii, numit mai apoi „tribună a democraţiei"...deci azi, 22 aprilie 2010, "bate" de 20 de ani....


"Secera aia si ciocanul eu am montat-o cu un tip, arhitect acum, Bobic"

"Eu"-ul din legenda fotografiei - Dan Şelaru: "participant la Revoluţie, la Piaţa Universităţii" , cum singur spune; "născut şi crescut în judetul Gorj. Şcoala generală în comuna Baia de Fier, liceul în Oraşul Novaci, Facultatea de Matematică la Universitatea din Bucureşti, doctoratul în mecanică cerească la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca".

Cercetător ştiinţific din 1991, "prima generaţie care şi-a căutat o slujbă". Şi, deloc de mirare, "printre puţinii care mai sunt în ţară din generaţie" (de necrezut de ce !!).

"Cam 15 lucrări ştiinţifice în reviste internaţionale cotate ISI, participări la diferite conferinţe naţionale şi internaţionale". Pe care le consideră "turism ştiinţific" şi la care spune că "în principiu" nu participă.  Este, totuşi, "conducător de proiecte ştiinţifice".

"În plan privat, mai multe proiecte, unele încununate cu succese economice" (nu suficient cât să ajungă pe lista celor mai ...300 de români.)

Mult mai important, însă, "blogăr".  De renume!
Pe http://romaniadeieri.blogspot.com/

"Răspund la aproape orice întrebare", îmi scria în e-mail. Confirm: mi-a răspuns la toate întrebările pe care m-am priceput să i le pun.

A ieşit o poveste adevărată de-atunci.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

.