"Oamenii pot fi adaptaţi sistemului"

| |


S-ar putea spune că este o tradiţie de familie, deşi, mai degrabă, pare să fi fost o pasiune: "Aveam, probabil, trei ani şi cred că atunci am luat decizia de a mă face medic", spune Cătălin Chiriac-Babei, chirurg pediatru, astăzi, la Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii "Grigore Alexandrescu" din Bucureşti. Şi ştiu că mi-am spus, ascultându-i povestea, ce bucurie trebuie să fie să-ţi poţi vedea visul cu ochii!



În 1989, Cătălin Chiriac-Babei era elev în clasa a XI a la Liceul "Gheorghe Lazăr" din Bucureşti. Povestea
acelor ani, aici, mai jos.





"Eu cred că sunt fericit, am reuşit să-mi întemeiez o familie (...) mi-am găsit jumătatea!"
Cu soţia, Mihaela Andreea

şi cei doi băieţi, Mihai Florin, 3 ani şi Andrei Iulian, 11 ani.
"Copiii au apărut (...) aşa cum ar trebui să apară toţi copiii în orice familie, din dragoste"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

.